Sumedang Puseur Budaya Sunda - Sumedang Pusat Budaya Sunda - Sumedang Centre Of Sundanese Culture

Sumedang Punya Budaya Sumedang Punya Seni

SumedangOnline – “Mudah – mudahan kehadiran Bangkit Muda, Sumedang Punya Budaya Sumedang Punya Seni, Sumedang adalah Pabrik Seni dan Budaya, itulah yang dibanggakan dan yang menjadi daya jual”, hal tersebut disampaikan Dadang Zainudin Ketua Bangkit Muda Kabupaten Sumedang, dihadapan sejumlah peserta Diskusi dan Buka Bersama Pemuda dan Budayawan, dengan mengusung tema “Menjadikan Budaya sebagai Pondasi dan Potensi Bangsa”, Minggu (29/08), di Saung Bambu Kecamatan Cikeruh Kabupaten Sumedang.
Acara yang semula di jadwalkan di Saung Budaya Sumedang (Sabusu), ternyata dialihkan oleh panitia ke Saung Bambu, hal tersebut tentu saja membuat para peserta kelimpungan mencari alamat, termasuk crew sumedangonline yang telah lebih dahulu berada di Sabusu.

Acara yang dihadiri, tokoh budayawan dan seniman Kang Acil Bimbo, Mantan Anggota DPR empat priode Tjetje H. Padmadinata, Sekretaris Bapeda Herman Suryatman, Sie Kesenian Disbudparpora Kab. Sumedang Ade Rohana, dan sejumlah tokoh budayawan di Jatinangor dan Sumedang Lainnya.

Wakil Bupati Sumedang, Taufiq Gunawansyah S.Ip, dalam kata sambutannya yang dibacakan kang Herman, lebih banyak membahas tentang Sumedang Puseur Budaya Sunda (SPBS), yang sudah dicananang sejak tahun 2009, melalui Peraturan Bupati nomor 113 tentang Sumedang Puseur Budaya Sunda.

“Kalawan dipaharep tiasa ngajantenkeun pangrojong keur sakumna komponen daerah pikeun nerapkeun ajén urang salaku masyarakat anu ngabogaan budaya adiluhung“, ujar Wabup Sumedang.

Lebih lanjut Wabup mengharapkan modal finansial yang bersumber dari Pemerintah diharapkan untuk menjadi stimulan untuk meningkatkan partisipasi dan gotoroyong masyarakat, sehingga RPJMD Sumedang terwujudnya Sumedang SEHATI 2025.**(igun/bonang)
 
Sumber: http://sumedangonline.com/2010/08/4265/sumedang-punya-budaya-sumedang-punya-seni.html

Artikel Terkait



5 komentar:

mas guru 7 September 2010 pukul 17.32  

tempat wisata yang terkenal apa aja kang...

Ganda Ruhimat 16 September 2010 pukul 22.25  

assalamu'alaikum kang,
hoyong ngadugikeun pamendak dina ngarojong sumedang janten puseur budaya kasundaan. aya saena dikawitan ti ayeuna nga"bumi"keun budaya kasundaan teh ka masyarakat sumedang, margi asa teu acan katawis aweuhanana di masyarakat mah. asa mung nembe di slogan bae. cobi dirancang program anu langkung realistis dan aplikatif. sapertos di yogya, hampir di tiap juru kota kapendak simbol2 budaya ka-jogjaana teh, atuh tina anggoan masyarakatna, kendaraanna, beca2 kompak pada ngajajapkeun ka tempat2 wisata, atribut2 budaya, jste. janten nu di peryogikeun teh kampanye teras2an margi nyerepkeun "kasundaan" sipatna evolusi., ulah dugi ka sagebragan tumila wungkul, atuh kabupaten sanes pada nyenghel penginten... kapayunna kompleks karaton kasumedangan tiasa di"aktif"keun deui saparantosna misah sareng pemda mah panginten janten lalega, pintonan sagala rupi kabudayaan sumedang tiasa diayakeun di dinya, atuh nu lalatihan tari tong di lebet, tembrakkeun di luar lengkep sareng nayagana, janten cindekna mah, sim kuring optimis kaeuyeuban tiasa dihontal nanging kedah ti ayeuna. Punten bilih abdi bodo kirang info, boloho kirang luha-loho, kuper kirang wanter, margi bubuhan sadidinten kuli kuralang kuriling, nanging gaduh simpati ka lemah cai, Sumedang. Good luck kang Opik, Sumeang puseur Budaya is not a dream, it has its path. Hatur nuhun, ti adi kelas di FISIP Jatinangor (mung benten jurusan).

whidie aqueter'z 16 November 2010 pukul 21.42  

nya tonk saukur cariosan hungkul....
tpi kdah ay pnyuluhan meh masyarakat bisa melestarikan budaya nu aya d.sumedang.....
kdah ay kerjasama boh pemerintah boh masyarkatna..

Anonim 17 November 2010 pukul 00.47  

Semua orang di blog ini pasti sebagai pengagum Kang Opik, tapi selain itu kita perlu ngageuing para pemimpin urang khususna di Sumedang, tak satupun promosi dari sekian banyak objek wisata di Sumedang yg bikin blog (bayar atau gratis). Sim kuring mah asa isin nyalira ari predikat Sumedang puseur budaya sunda, ari promosi wisata teu aya pisan, kumaha tah kang? PR kanggo akang

Warga Pasarean 17 November 2010 pukul 00.54  

Sebagai warga RW 12 Kotakulon sumedang selatan, kami selaku warga RW 12, sampai saat ini tdk punya pemimpin (ketua RW tdk bertanggung jawab, malah kabur da banyak hutang), tah Kang cobi nyuhunkeun solusi kanggo warga abdi saparakanca asa teu aya tokoh di lembur sim kuring teh. Nu aya mah Ketua RT 02 meni jor-joran sigana mah hoyong janten RW (sim kuring & seluruh warga RW 12 teu rido dipimpin ku pribadi koruptor mah), mangga di cek saja ke RW 12.

Posting Komentar

Terima kasih atas kesediannya memberi apresiasi di blog ini.
Salam.
Damai di hati. Damai di bumi.

Berita Lainnya

Catatan

Komentar Terakhir

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008. Modifikasi: Insanitis 37

Mohon maaf jika ada hak cipta yang terlanggar karena keceroboan dari tim www.taufiq-gunawansyah.com. Jika ada yang merasa terugikan, harap sudi menegur kami di Sini Terima kasih

Back to TOP